خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/28 - 15:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عنابستانی عنوان کرد

ایجاد ردیف بودجه جدید برای محور سبزوار - بردسکن

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: با هماهنگی دولت، طرح جدیدی آماده شد که یک ردیف بودجه مطالعاتی برای محور سبزوار - بردسکن لحاظ شده است و اکنون نیز مطالعات انجام شده تا وارد جدول بودجه شود و برای آن ردیف اعتبار گذاشته شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار تکمیل طرح راه آهن، توسعه زیرساخت های فرودگاه، ساخت باند دوم راههای منطقه از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.



وی افزود: ساخت بخشی از باند دوم مسیر جاده‌ای سبزوار - اسفراین از سالهای گذشته آغاز شده و در کنار آن دوبانده کردن جاده های سبزوار - قوچان و سبزوار - بردسکن با شیوه ماده ۵۶ که گرفتن وام از بانک ها برای اجرای پروژه های دولتی است، در مرحله پیگیری قرار دارد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: هم اکنون حدود ۲ هزار طرح حوزه راه در کشور منتظر بودجه هستند که همین کار را سخت کرده است اما با توجه به اینکه شاخص راهها در منطقه خراسان و شرق کشور پایین است، این منطقه باید در اولویت نخست قرار گیرد.



عنابستانی افزود: با هماهنگی دولت، طرح جدیدی آماده شد که یک ردیف بودجه مطالعاتی برای محور سبزوار - بردسکن لحاظ شده است و اکنون نیز مطالعات انجام شده تا وارد جدول بودجه شود و برای آن ردیف اعتبار گذاشته شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 366935
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار